ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۳۱۲۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، سیاست دولت را احیای واحد‌های اقتصادی راکد خواند و گفت: سامانه جست‌وجوی شغل راه‌اندازی شده تا بستری برای ثبت اطلاعات کارجویان و بکارگیری و جذب‌های استخدامی فراهم شود.
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید فرهاد ناصری‌نیا ظهر امروز در نخستین رویداد مردمی اشتغال لرستان در دانشگاه علمی کاربدی این شهرستان، ضمن گرامی داشت دهه فجر اظهار کرد: به برکت جمهوری اسلامی و رهبری حکیمانه امامین انقلاب، امروز ثبات و امنیت را در کشور شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت و تعالی امروز برگرفته از انقلاب شکوهمندی است که توسط امام راحل و عزم ملت ایران در سال ۵۷ به وقوع پیوست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، سیاست دولت را احیای واحد‌های اقتصادی راکد خواند و افزود: سامانه جست‌وجوی شغل راه‌اندازی شده تا بستری برای ثبت اطلاعات کارجویان و بکارگیری و جذب‌های استخدامی فراهم شود.

ناصری‌نیا با بیان اینکه کم‌برخورداری لرستان از حیث اقتصادی سابقه تاریخی دارد، افزود: به همین منظور و در راستای سرعت بخشی به توسعه مناطق کم برخوردار، دولت به سمت ایجاد کارگاه‌های کوچک و راه‌اندازی مشاغل خانگی رفته است.

وی بیان داشت: یکی از اهداف رویداد مردمی اشتغال، بررسی مهارت‌های کارجویان و معرفی به کارفرما است، به نحوی که فضای شغلی کارگاهی برای متقاضیان کار تبیین شود.


ارسال نظرات