بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۱۲۴
معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

 از پذیرش دانشجو در دانشگاه امام حسن مجتبی (ع) از بین علاقمندان استخدام در مجموعه انتظامی دارای دیپلم کامل رشته‌های علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "امیری" در این خصوص گفت: دانشگاه علوم انتظامی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ از متقاضیان رشته‌های علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی دانشجو می‌پذیرد که با توجه به حذف کد رشته دانشگاه علوم انتظامی از کنکور سراسری، پذیرش دانشجو صرفا از طریق آزمون اختصاصی هسته گزینش صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به لزوم برخورداری متقاضیان از سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب و دیگر شرایط عمومی استخدام گفت: برای متقاضیان این رشته‌های تحصیلی شرط معدل هم در نظر گرفته شده و پذیرفته شدگان پس از طی مراحل گزینش و استخدام، دوره‌های آموزشی را به صورت شبانه روزی و با بهره‌مندی از امکانات رفاهی، خوابگاه و بیمه خدمات درمانی طی خواهند کرد.
معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان در پایان بیان کرد: امکان ثبت نام در سایت گزینش به آدرس GOZINESH.POLICE.IR فراهم و زمان آزمون اختصاصی نیز ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تعین شده است که سایر اطلاعات تکمیلی با مراجعه حضوری داوطلب به هسته گزینش به متقاضیان اعلام و راهنمایی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر