بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۱۷۰
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: در دولت سیزدهم با افزایش اشتغال ۵۵ هزار بیمه شده به تامین اجتماعی مازندران اضافه شد که این امر درآمد تامین اجتماعی استان را در سال جاری نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داد.
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

به گزارش بازارکار از ایرنا، حسن فلاح روز پنجشنبه در نشست خبری در بابل بیان کرد: اکنون بیش از یک میلیون و ۶۴۷ هزار مازندرانی تحت پوشش تامین اجتماعی مازندران هستند که این آمار ۶۲ درصد جمعیت استان را شامل می شود.
وی اظهار داشت: جذب اعضای جدید در تامین اجتماعی مازندران سبب شد که در ۲ سال اخیر درآمد این سازمان در مازندران افزایش یابد که در سال جاری شاهد افزایش ۴۲ درصدی درآمد تامین اجتماعی مازندران نسبت به سال گذشته هستیم.
فلاح با بیان این مطلب که همچنان ضریب پشتیبانی تامین اجتماعی مازندران نسبت به میانگین کشوری پایین است، ادامه داد: این آمار برای کشور ۴.۲ است که در مازندران ۳.۵ است.
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران افزود: بسیاری از بازنشستگان کشور بعد از بازنشستگی به مازندران مهاجرت کرده و از تامین اجتماعی این استان خدمات می گیرند که این امر ضریب پشتیبانی مستمری بگیر و بیمه شده را در این استان کاهش داد.
وی با بیان این مطلب که تامین اجتماعی مازندران ۲۲ هزار میلیارد ریال از کارفرماها طلب دارد، بیان داشت: شهرداری ساری و قائم شهر بزرگترین بدهکاران تامین اجتماعی مازندران هستند.
فلاح ادامه داد: همه این مطالبات برای سالهای گذشته است که تامین اجتماعی به مرور این مطالبات را دریافت می کند.
افزایش ۹۸ تخت بیمارستانی
مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در این نشست خبری بیان داشت: با سرمایه گذاری های زیرساختی در بیمارستانهای تابعه تامین اجتماعی مازندران تا پایان سال ۹۸ تخت به این مراکز درمانی اضافه خواهد شد.
سیدرضا کاظمی‌نیا اظهار داشت: تا کنون ۶۰ تخت در مراکز درمانی تابعه تامین اجتماعی مازندران افتتاح شد و ۳۸ تخت دیگر تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: در سال جاری بوجه درمان تامین اجتماعی مازندران چهل هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشتیم.
وی ادامه داد: در بیمارستان فوق تخصصی قائم شهر اقدامات تخصصی ویژه شامل جراحی قلب باز، آنژیوگرافی، آنژوپلاستی عروق مغزی، قلبی و محیطی، سنگ شکن، سونوگرافی و تصویربرداری س تی اسکن و ام آر آی به بیمه شدگان زیوشش سازمان تامین اجتماعی خدمات ارائه می شود.
این مقام مسوول با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی مازندران در بخش سرپایی نیز با ۱۴ درمانگاه شامل سه پلی کلینیک، ۶ درمانگاه تخصصی، پنج درمانگاه عمومی به جامعه هدف خدمات ارائه می دهند، خاطرنشان کرد: مراکز زیرپوشش این نهاد در طول سال در مجموع بیش از ۳۶ هزار مورد بستری و چهار میلیون مورد مراجعه سرپایی خدمات ارایه می دهند.
از جمعیت بیش از سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری مازندران حدود ۲ میلیون نفر در قالب بیمه شده و مستمری بگیر تحت پوشش این سازمان قرار دارند که این آمار ۶۳ درصد از جمعیت مازندران را شامل می شوند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر