بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۱۷۴
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در مجموع طی یک سال گذشته (دهه فجر پارسال تاکنون) به اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان پرداخت شد.
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

جواد عبداللهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت دهه فجر با اشاره به جذب افزون بر ۸۰ درصد سهمیه اشتغال بخش فرهنگ و هنر گناباد طی همین مدت افزود: ۵۴ نفر فرصت شغلی با بهره گیری از تسهیلات و با سهم آورده در این بخش ایجاد شد و در سامانه رصد به ثبت رسید.
وی ادامه داد: مجوز ۱۶ طرح مشاغل خانگی در بخش فرهنگ و هنر گناباد طی یک سال قبل صادر شده است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: ۶۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان طی همین مدت از مزایای بیمه تکمیلی برخوردار شدند.
عبداللهی نمایش ۵۵ فیلم سینمایی در سینمای گناباد و برخی از مناطق روستایی و برگزاری ۱۵ نمایشگاه هنرهای تجسمی اعم از نقاشی و عکاسی ، اجرای ۹ نمایش کمدی و اجتماعی و صدور ۲ مجوز موسسه فرهنگی و هنری و چاپخانه دیجیتال را جزو سایر اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد طی یک سال گذشته برشمرد.
وی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ و هنر شهرستان گناباد به رشد و شکوفایی و بالندگی رسیده و از نظر کمی و کیفی توسعه یافته است و قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب طی ۴۵ سال گذشته ایجاد زیرساخت‌های قوی فرهنگی و هنری و تربیت نیروهای مستعد و پژوهشگران قوی در این عرصه به شمار می‌رود.
شهرستان گناباد با بیش از ۱۴۰ موسسه، انجمن قرآن و عترت، انجمن فرهنگی و هنری، آموزشگاه آزاد هنری، سینما و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی، کانون آگهی و تبلیغات و نشریه محلی و چاپخانه، پایگاه اطلاع رسانی دارای مجوز و شرکت سینمایی و کانون فرهنگی و هنری مساجد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر