بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۲۴۷
کریمی بیراوند گفت: اولویت کشور در حوزه اشتغال، حل معضل بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

محمود کریمی بیراوند در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بار ایجاد اشتغال بر عهده استان‌ها است، اظهار داشت: همچنین ارتباط خوبی بین بخش خصوصی و مردمی اقتصاد با بخش دولتی وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری کشور به ۷.۶ درصد رسیده است، افزود: تعهد چهارمحال و بختیاری برای ایجاد اشتغال امسال، ۲۰ هزار نفر بود، اما باوجود مشکلات اشتغال خوبی در استان ایجاد شده است و صحت‌سنجی شغل‌های ایجاد شده نیز در این استان مطلوب است.
وی با تاکید بر اینکه حسب دستور رئیس جمهور کارگروه استان‌های زاگرس‌نشین در کشور تشکیل شد، بیان داشت: مصوبات این کارگروه در حال پیگیری است.
کریمی بیرانوند با اشاره به اینکه اولویت کشور در حوزه اشتغال، حل معضل بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، توضیح داد: بایستی ۵۰ درصد مصوبات کارگروه تخصصی اشتغال در استان‌ها مربوط به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باشد.
وی با بیان اینکه سامانه جستجوی شغل توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد شده است، ادامه داد: کارفرمایان و افراد جویای کار می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند، این سامانه به‌دنبال ارتباط بدون واسطه و راحت کارفرمایان و افراد جویای کار است.
باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر