بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۳۰۷
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر از تمدید ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان (طرح شهید زین الدین) تا ۱۱ اسفندماه خبر داد.
سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

اصغر جعفری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر اظهار داشت: مجوز جذب و بکارگیری جوانان مومن، نخبه، متخصص، انقلابی و تحول‌خواه تحت عنوان طرح شهید زین الدین در سال ۱۴۰۱ از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به استانداران ابلاغ و اجرای طرح فوق در دستور کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: این طرح در راستای بیانات مقام معظم رهبری، مبنی بر جوانسازی دولت و تشکیل دولت جوان انقلابی و نظر به دستورات موکد رئیس جمهور در خصوص تقویت اختیارات استان‌ها در جذب و بکارگیری نیروی انسانی، ساماندهی نیاز‌های واقعی دستگاه‌های اجرایی استان با رویکرد ارتقاء بهره‌وری منابع انسانی و همچنین ارائه خدمات مناسب به مردم و ایجاد بستر مناسب برای اجرایی شدن برنامه‌های توسعه متوازن استان ابلاغ شده و فرصت مناسبی برای خدمتگذاری موثرتر و بیشتر جوانان انقلابی و متعهد فراهم می‌کند.
 معاون استاندار بوشهر گفت: بر اساس مجوز صادره سازمان اداری و استخدامی کشور این طرح شامل بکارگیری افراد در قالب قرارداد کار معین، نخبگان و استخدام پیمانی است.
جعفری افزود: سهمیه‌های اختصاص یافته به استان با اولویت حوزه‌های پیشران، گلوگاه‌های فساد و برنامه‌های تحولی استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا برنامه تحول استان با همکاری استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهیه و توسط معاونت هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهور مورد تایید قرار گرفته است.
جعفری ابراز داشت: استخدام پیمانی در طرح شهید زین‌الدین شامل بکارگیری افراد بومی واجد شرایط در جایگاه‌های اختصاصی دستگاه‌های اجرایی استان است که ثبت نام آزمون استخدام پیمانی از ۱۱ بهمن ماه برای ۱۸ استان آغاز شده است. در این مرحله تعداد ۶۷ سهمیه استخدامی به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر شامل اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل شیلات، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل ورزش و جوانان برای جذب نیرو در قالب استخدام پیمانی اختصاص دارد. 
وی تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند ار ۱۱ بهمن ماه تا ۱۱ اسفندماه سال جاری با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی مردم استان از این فرصت ارزشمند که به همت دولت مردمی حضرت آیت الله رییسی و در راستای امیدآفرینی، تقویت روحیه و افزایش سطح رضایتمندی مردم و به ویژه جوانان عزیز فراهم شده، انتظار می‌رود واحد‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌های استان نسبت به اطلاع رسانی عمومی اقدام کنند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر