بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۴۷۸
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۷۵۰ طرح اشتغال‌زایی در استان بوشهر راه‌اندازی شده که یکی از این طرح‌ها ایجاد اولین کارگاه سکوی چوبی بوده است.
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

به‌گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی احمدی با بیان این‌که بنیاد برکت امسال تا کنون در ۵ نقطه استان بوشهر طرح‌های مختلف ایجاد کرده که باعث ایجاد اشتغال برای ۷۵۰ نفر شده است، افزود: این استان با حدود ۲۰ تسهیل‌گر در مناطق مختلف از جمله دیر، دشتی، کنگان، جم و عسلویه در حال فعالیت است که بخش زیادی از طرح‌های ایجاد شده در قالب کارگاه‌های خانوادگی و کوچک بوده است.

وی اظهار کرد: تمرکز طرح‌های اشتغال‌زایی در این مناطق بر زنجیره سبز و آبی بوده به‌طوری که بیش‌از نیمی از طرح‌های اشتغال‌زایی در حوزه پرورش گیاهان دارویی از جمله زیره، آویشن و پروش آبزیان و بخشی دیگر در حوزه تولید پوشاک و صنایع دستی بوده است.

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در بوشهر یادآور شد: برای اولین بار در استان بوشهر اقدام به راه‌اندازی کارگاه سکوی چوبی کرده‌ایم که این اقدام خود زمینه‌ساز ایجاد اشتغال‌زایی برای بسیاری از بومیان استان بوشهر شده است؛ همچنین در حوزه طرح‌های دانش بنیان هم اقدام به تولید قطعات در حوزه نفت و گاز با همت نیرو‌های متخصص و بومی کرده‌ایم.

احمدی گفت: بنیاد برکت امسال تا کنون حدود ۸۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان بوشهر پرداخت کرده که تا پایان سال به ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر