بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۴۹۰
استاندار ایلام با تاکید بر اینکه اینکه حرکت دانشگاه آزاد اسلامی در این استان باید به سمت راه اندازی رشته‌های کار آفرین باشد، گفت: دانشگاه و دانشگاهیان باید نقش موثر خود را در زمینه حل مسائل شغلی جوانان ایفا کنند.
شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی این استان اظهار کرد: دانشگاه‌های استان در برخی از رشته‌های علمی در مقایسه با دانشگاه‌های کشور از وضعیت مطلوبی برخوردارند.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز با توجه با مدیریت مبتنی بر درآمد هزینه، از جایگاه و وضعیت مناسبی برخوردار است.
استاندار ایلام یادآور شد: این دانشگاه نسبت به جذب دانشجو و مدیریت هزینه‌ها اقدامات مناسبی انجام شده و عملکرد بسیار خوبی در حوزه فرهنگی داشته است که در مقیاس ملی مقام اول را کسب کرده است.
بهرام نیا با تاکید بر اینکه امید است شاهد تحولات بیش از پیش در این دانشگاه باشبم، گفت: لازم است که در حوزه اشتغال، نسبت به ایجاد رشته‌های فنی و مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: با همت و تلاش اعضای هیئت امنای استان مجتمع زائرسرای دانشگاه در مهران تکمیل شده و آماده بهره برداری است.
بهروز ناصری گفت: با جذب ۲ برابری دانشجو که در سال گذشته و امسال داشتیم وضعیت دانشگاه از زیان ده بودن خارج شده است.
وی با بیان اینکه ۲ واحد زیان ده در ایوان و دره شهر داریم، افزود: تلاش می‌شود که این واحد‌ها نیز با تدابیر لازم از این وضعیت خارج شود.
ناصری با بیان اینکه هشت رشته در مقطع دکترا و ۱۵ رشته در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تدریس می‌شود، افزود: این دانشگاه با تقویت و تصویب رشته‌های جدید در مقاطع ارشد و دکتری از وضعیت زبان ده بوده خارج خواهد شد.
معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست اظهار کرد: امروز در آستانه لیله القدر شب قدر انقلاب هستیم و همه دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان موظف به افزایش سطح مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند هستیم.
محمد قربانی گلش آباد با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، یادآور شد: مجلس قوی زمینه ساز کشور قوی و تقویت همه شاخص‌های مرتبط با توسعه همه جانبه کشور است.
وی با تاکید بر اینکه باید وظایف انقلابی خود در آستانه انتخابات عمل کنیم، بیان کرد: امروز دانشگاه و دانشجویان از مسوولیت بسیار سنگینی در حوزه مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو برخوردارند.
این نشست با حضور محمد قربانی گلشن آباد معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر