ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۳۵۰۸
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: ۳۰ جوان برتر در رشته‌های علمی، ورزشی، فرهنگی، اقتصادی، کارآفرینی و هنری امسال در هفته جوان در این استان تجلیل می‌شوند و داوری‌ها اکنون در حال انجام است.
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

به گزارش بازار کار، ابراهیم سانی‌خانی در نشست خبری هفته جوان در محل معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم، افزود: برنامه‌های هفته جوان از ۳۰ بهمن در استان قم آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: این جشن مناسبت هفته جوان یکم اسفندماه در مجموعه خانه مهندس قم با حضور ۱۱ هزار نفر از جوانان برگزار و ۳۰ جوان برتر استان، در این جشن تجلیل می‌شوند.

به گفته وی؛ درحاشیه برگزاری جشن بزرگ هفته جوان در استان قم، برنامه‌های مشاوره ازدواج، روانشناسی، اقتصادی و کار و اشتغال ارائه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم شعار هفته جوان را "جوان ایرانی، پرچمدار عزت و پیشرفت" برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: امسال جوانان و تشکل‌های آنان برنامه‌های هفته جوان را پیگیری می‌کنند.

سانی خانی ادامه داد: در این هفته برگزاری نشست‌های‌ گفت و گوی جوانان و پاتوق‌های فرهنگی در نقاط مختلف استان را خواهیم داشت و غبارروبی گلزار شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم ترتیب خواهد یافت.

ارسال نظرات