ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۳۵۲۸
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از شرکت ۱۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت در اولین رویداد فرصت شغلی دانش‌بنیان و فناور با همکاری پارک و علم فناوری دانشگاه سمنان خبر داد.
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

به گزارش بازارکار ،مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از شرکت ۱۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت در اولین رویداد فرصت شغلی دانش‌بنیان و فناور با همکاری پارک و علم فناوری دانشگاه سمنان خبر داد.

ذوالفقاری در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، گفت: با هدف اشتغالزایی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های فناور به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی گفت: این رویداد یک روزه با تمرکز بر کارگاه‌های آموزشی و معرفی فرصت‌های شغلی نوین شناسایی‌شده در زیست‌بوم فناوری شغلی و با هدف تعیین مسیر شغلی و ایجاد پل ارتباطی بین فعالان عرصه نوآوری و فناوری و کشف فرصت‌های شغلی در این بخش در استان سمنان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به پرداخت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی برای اجرای طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان به گروه هدف، بیان کرد: رویداد فرصت شغلی مشاغل دانش‌بنیان و فناور با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از نخبگان و فارغ‌التحصیلان با هدف ورود فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت به مشاغل دانش‌بنیان برگزار شد.

ذوالفقاری ادامه داد: کمک به ۹ شرکت دانش‌بنیان و خلاق برای اشتغال به کار مددجویان گروه هدف و اعطای ۷۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به این شرکت‌ها از اقدامات حمایتی کمیته امداد در این بخش است.

ارسال نظرات