ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۳۶۱۰
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ۱۰۰ هزار واحد تولیدی بزرگ و کوچک در صنعت چوب و صنایع وابسته فعال است و ۱۰ درصد اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است.
سه‌شنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

به گزارش بازار کار، طهمورث لاهوتی اشکوری روز سه‌شنبه 1 اسفندماه در آیین بررسی مشکلات صنعت چوب و مبلمان قم، افزود: برای توسعه صادرات به‌خصوص در حوزه صنعت چوب و مبلمان باید به دنبال کارگروه‌های گروهی باشیم.

وی با بیان اینکه قم یکی از قطب‌های اصلی در تولید صنایع مربوط به چوب است، گفت: در حال حاضر سهم این صنعت در سبد صادراتی کشور کمتر از یک درصد است درحالی‌که ظرفیت واقعی آن بسیار بیشتر از مقدار ناچیز کنونی است.

به گفته وی؛ شکل‌گیری خوشه‌های تخصصی صنعتی در کشور طی سال‌های گذشته زمینه توسعه و رونق صنایع کوچک را فراهم کرده‌است.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: پس از تحریم‌های اعمالی دشمنان طی سال‌های گذشته بسیاری از بازارهای قبلی از دست‌رفته و هم‌اینک باید به دنبال بازارهای جدید صادراتی باشیم.

لاهوتی اشکوری، با بیان اینکه برندسازی نیاز مهم صنعت چوب و مبلمان است، افزود: توسعه بازارهای صادراتی مهمترین راهکار در بهبود مشکلات نقدینگی فعالان صنعت چوب و سایر صنایع وابسته است.

وی ادامه داد: تأمین مالی زنجیره‌ای الگوی مطلوب حل مشکلات مالی صنعت چوب و مبلمان است که با استفاده از این مدل تأمین مالی، هزینه تولید تا ۳۰ درصد کاهش و رقابت‌پذیری آن‌ها در بازارهای بین‌المللی را تقویت خواهد کرد.

برچسب ها:

ارسال نظرات