بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۶۱۵
با امضای تفاهم نامه مشترک بین رییس پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی و رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)، طرفین در حوزه های مختلف فناوری، کارآفرینی، آموزش و پژوهش و... همکاری می کنند.
سه‌شنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

به گزارش بازارکار از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی؛ مهندس مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز و دکتر سیدداود حاجی میررحیمی رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)، ضمن دیدار مشترک با امضای تفاهم نامه ای بر توسعه همکاری های فیمابین تاکید کردند.
رییس پارک علم و فناوری البرز در این نشست مشترک ضمن معرفی ساختارها، دستاورد ها و‌عملکرد پارک بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور و حمایت از ایده ها و طرح های دانشگاهی و دانش بنیان تاکید کرد.
تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی و مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) به منظور هم‌افزایی و همکاریهای مشترک، بین پارک علم و فناوری البرز به نمایندگی مهدی عباسی و مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) به نمایندگی سید داود حاجی میررحیمی به شرح ذیل منعقد شد.
این تفاهم‌نامه همکاری به منظور بهره مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و فنی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی و اجرایی طرفین تفاهم نامه به خصوص در برگزاری دوره ها، رویدادها و فعالیتهای فناورانه به منظور توسعه فناورانه بخش کشاورزی، امنیت غذایی و فناوری زیستی و حمایت از فناوران و صاحبان ایده در استان البرز منعقد شد.
گفتنی است، توانمند سازی علاقمندان راه اندازی کسب و کارهای نوپا از طریق برگزاری رویدادها و دوره‌های مشترک، احصاء نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی، صنایع غذایی، فناوری زیستی و امنیت غذایی در استان، جذب سرمایه ویژه شرکت‌های دانش بنیان و فناور حوزه کشاورزی، صنایع غذایی و فناوری زیستی مستقر در استان البرز از اهداف تفاهم نامه عنوان شده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر