ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۳۶۳۸
مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای استان قم، به اهمیت آموزش فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: در گذشته آموزش‌های این نهاد بیشتر سنتی بود و با نیاز جامعه و بازار کار همخوانی نداشت اما امروز این آموزش‌ها مبتنی بر نیاز جامعه و بازار کار است.
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

به گزارش بازار کار، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود عرب در جلسه اولین دوره مسابقات آزاد مهارت پیرایشگری در اتاق جلسات اداره کل، افزود:یکی از نیازهای اساسی بخش خصوصی در استان نیروی متخصص آموزش دیده است که امروز خوشبختانه با اقداماتی که انجام شده بخش زیادی از این نیرو تامین شده است.

به گفته وی؛ کشف مشاغل زود بازده و کم سرمایه برای تامین نیروی انسانی مشاغل آزاد در اولویت قرار داده شده و سپس حمایت می شوند.

وی با بیان اینکه اداره‌کل آموزش فنی حرفه‌ای برای ارتقای سطح مهارت برنامه‌ریزی خوبی دارد، گفت: برگزاری این نوع مسابقات در راستای رسیدن به این مهم بسیار موثر است .

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای استان قم، تاکید کرد: برای تحقق این موضوع ضرورت دارد تا به صورت مداوم در رشته‌های مختلف، مسابقات مهارت برگزار شود.

عرب کشف استعدادهای افراد ماهر، ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌ها، ترویج و ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی نخبگان و مهارتی و فراهم نمودن فرصت مناسب برای رقابت سالم بین جوانان را از اهداف برگزاری دوره های مهارتی استان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: از دیگر اهداف برگزاری مسابقه های آزاد مهارت می‌توان به به‌روزرسانی دانش و توانایی جوانان قمی، ارتقای سطح استانداردهای آموزش مهارت، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای بین جوانان قم اشاره کرد.

ارسال نظرات