ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۳۶۴۱
رییس دانشگاه صنعتی قم گفت:امروز تحصیل در دانشگاه صنعتی قم به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در کانون توجه داوطلبان کنکور است.
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

به گزارش بازار کار، جلال رضایی نور روز چهارشنبه 2 اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگاران دستاوردهای مهم این دانشگاه در عرصه‌های علمی و اشتغال دانشجویان را مورد توجه قرار داد و افزود: این دانشگاه توانسته با وجود برخی محدودیت‌ها نسبت به دانشگاه‌های بزرگ‌تر، دستاوردهای مهم در عرصه‌های علمی و اشتغال دانشجویان کسب کند.

وی با بیان اینکه دانشجویان ورودی به این دانشگاه از تراز علمی بالایی برخوردار هستند، گفت: دانشگاه صنعتی قم علاوه بر پیشرفت‌های چشمگیر علمی، امروز به یک دانشگاه موفق در عرصه کارآفرینی و اشتغال دانشجویان تبدیل شده‌است .

به گفته وی؛ دانشگاه صنعتی قم با داشتن ۷۲ عضو هیات علمی پذیرای ۲ هزار و ۸۰ دانشجو در ۲۸ رشته و گرایش تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی است.

رییس دانشگاه صنعتی قم، ادامه داد: بر اساس آخرین آمار توانسته‌ رتبه سوم کشور در اشتغال فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و رتبه هفتم کشور را در مقطع کارشناسی ارشد میان دانشگاه‌های دولتی به دست آورد.

رضایی نور، گفت: بر اساس آمار همه رشته‌های دانشگاه صنعتی قم بازار کار خوبی دارد و فارغ التحصیلان به سرعت در حوزه‌های مرتبط با تحصیل خود مشغول کار می‌شوند. 

 دانشگاه صنعتی قم با برگزاری ۳۱۱ دوره تخصصی رتبه چهارم را در بین دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور کسب کرد؛ اختصاص رتبه پنجم به این دانشگاه در شاخص برگزاری تعداد دوره‌های مهارت افزایی در بین دانشگاه‌های کشور درسال ۱۴۰۲ با برگزاری ۳۴۵ دوره مهارت افزایی موثر از دیگر موفقیت‌های آن به شمار می‌آید.

ارسال نظرات