بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۶۵۹
 مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: چهار هزار و ۳۰۰ نفر از جامعه هدف در سازمان ها و دستگاه های اجرایی استخدام می شوند که سهمیه این استان ۵۹ نفر است.
پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

محسن توحیدی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ثبت نام آزمون استخدامی ویژه معلولان از ۲۹ بهمن ماه تا ۹ اسفندماه سال جاری انجام می شود و متقاضیان از این فرصت برای استخدام استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در این آزمون سهمیه سه درصدی برای گروه هدف اعمال می شود، گفت: ۳۱ نفر سهمیه در بجنورد، ۱۱ نفر در شیروان، ۶ نفر در مانه و سملقان، هشت نفر در اسفراین، یک نفر در گرمه و ۲ نفر در جاجرم است.
توحیدی مقدم با بیان اینکه بیش از ۱۱۷ هزار نفر زیر پوشش این سازمان حمایتی در استان قرار دارند، افزود: از این تعداد؛ ۲۵ هزار نفر معلول و این افراد دارای معلولیت های جسمی و حرکتی، بینایی، شنیداری، روانی مزمن و صوت و گفتار هستند.
وی تصریح کرد: اینک تلاش می شود تا با ایجاد شغل برای خانواده های گروه هدف درآمد پایدار ایجاد شود که در این راستا نیاز به مشارکت و کمک خیران و سازمان و دستگاه ها است.
به گزارش ایرنا، ۱۱۷ هزار و ۴۱ نفر از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی زیر پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند.
۲۵ هزار و ۶۸۳ نفر معلول در این استان شناسایی شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۶۸۳ نفر معادل ۴۰ درصد معلولیت‌های جسمی و حرکتی هستند.
خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است که ۴۴ درصد از مردم آن در روستاها سکونت دارند.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر