بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۳۶۶۳
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در بازدید از غرفه بازارکار: حدود سیزده هزار نفر واجد شرایط استخدام هستند که ده هزار نفر از این افراد استخدام خواهند شد. افرادی که نتوانند استخدام شوند نیز می‌توانند پروانه داوری بگیرند‌. این آزمون سال آینده در معاونت منابع انسانی برگزار خواهد شد. 
پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین هادی صادقی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با حضور در غرفه بازارکار در نمایشگاه رسانه های ایران با اعلام خبری مبنی بر جذب و استخدام نیرو در شورای حل اختلاف گفت: با پیگیری‌های فراوان بالاخره شورای حل اختلاف بر اساس ماده شش قانون اقدام به جذب نیرو خواهد کرد. 
وی ادامه داد: ده هزارنفر در جریان این فرآیند استخدام در شورای حل اختلاف خواهند شد.مقدمات برگزاری این آزمون فراهم شده و از سال آینده برگزار می‌شود و همه می‌توانند در آن شرکت کنند اما اولویت‌هایی نیز وجود خواهد داشت. 
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در بازدید از غرفه بازارکار در گفتگوی اختصاصی با بازارکار با اشاره به برنامه های شورای حل اختلاف برای ۱۳ هزار متقاضی این آزمون گفت: حدود سیزده هزار نفر واجد شرایط استخدام در این آزمون هستند که ده هزار نفر از این افراد استخدام خواهند شد. افرادی که نتوانند استخدام شوند نیز می‌توانند پروانه داوری بگیرند‌. این آزمون سال آینده توسط  معاونت منابع انسانی قوه قضائیه برگزار خواهد شد. 
صادقی در انتها با تاکید بر اولویت بندی های موجود برای فرایند جذب نیرو اعلام کرد: اولویت بندی های ما نیز بر اساس مدرک تحصیلی ، سابقه کاری ، تجربه، سن افراد، رفتار و سلوک با مردم و ... خواهد بود.

ارسال نظرات