ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۳۶۸۴
معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در گفتگو با بازارکار:
دکتر محسن غفوریان در بازدید از غرفه بازارکار در نمایشگاه رسانه های ایران با اشاره به مهمترین برنامه های آموزشی جهاد در سال ۱۴۰۳ گفت: یکی از ارکان اصلی توسعه آموزش‌های مجازی جهاد در سال ۱۴۰۳ توجه جدی به آموزش‌های مجازی و دوره‌های آنلاین است.
شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار بازارکار، دکتر محسن غفوریان در بازدید از غرفه بازارکار در نمایشگاه رسانه های ایران با اشاره به مهمترین برنامه های آموزشی جهاد در سال ۱۴۰۳ گفت: یکی از ارکان اصلی توسعه آموزش‌های مجازی جهاد در سال ۱۴۰۳ توجه جدی به آموزش‌های مجازی و دوره‌های آنلاین است.
وی تصریح کرد: این موضوع در راستای عدالت محوری در حوزه آموزش انجام شده است تا بتوانیم امکان دسترسی به آموزش‌های علمی و دوره های تخصصی جهاد را برای همه افراد در همه نقاط کشور فراهم کنیم.
معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی ادامه داد: نکته بعدی مربوط به بدنه اجرایی حوزه آموزش است. توانمندسازی این تیم از سال ۱۴۰۱ شروع شده و قرار است سال آینده نیز ادامه پیدا کند. افرادی که در حوزه آموزش هستند نیز باید خود را توانمند کنند. همچنین افزایش کیفیت دوره‌های آموزشی نیز در دستور کار ما قرار دارد‌. بخشی از این افزایش کیفیت مربوط به اصلاح سرفصل‌های آموزشی فعلی می‌شود و بخشی نیز مربوط به ارتقا امکانات و تجهیزات آموزشی آموزشگاه هاست.
غفوریان در نهایت تاکید کرد: ویژگی ممتاز خدمات آموزشی جهاد این است که علاوه بر انتقال علم و مهارت این کار را در یک بستر فرهنگی، کارآفرینانه و خلاق انجام می شود تا هنرجو بتواند بیش از چیزی که می‌خواهد را در دوره‌های آموزشی جهاد به دست بیاورد.

ارسال نظرات