بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۷۲۱
نایب رئیس کارگروه اشتغال و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری کاشان
نایب رئیس کارگروه اشتغال و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری کاشان از پرداخت بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ویژه ایجاد اشتغال در کاشان خبر داد.
شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدرضا قاسمی در هشتمین نشست کارگروه اشتغال شهرستان، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی از میزان چهار هزار و ۴۶۲ مورد تعهد اشتغال خود توانستند چهار هزار و ۶۹۵ شغل ایجاد و ۱۰۶ درصد از تعهد رصد اشتغال شهرستان کاشان را محقق کنند.

وی تأکید کرد: این شهرستان در زمینه مشاغل خانگی ۳۳ مورد برای پرداخت به بانک‌های عامل معرفی کرده که باید تمامی اعضای کارگروه برای جذب کامل اعتبارها، تلاش کنند.

نایب رئیس کارگروه اشتغال شهرستان کاشان و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان کاشان در خصوص سایر طرح‌های اشتغال‌زایی نیز گفت: در طرح تبصره ۱۸ بودجه ۱۴۰۲ از محل اعتبار‌های دستگاه‌های اجرایی تا امروز در مجموع مبلغ ۲۵۰ میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان و از محل تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی ۳۳ طرح به ارزش پنج میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان به منظور پرداخت به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

قاسمی با قدردانی از تعامل بین دستگاه‌های اجرایی دارای اعتبار اشتغال و بانک‌های عامل پرداخت کننده تسهیلات ابراز داشت: از تمامی اعضای کارگروه درخواست داریم با تعامل بیشتر، تلاش کنند اعتبار شهرستان کاشان در حوزه اشتغال را به صورت کامل جذب کنند و تا ۱۵ اسفند امسال پرونده تسهیلات تکمیل شده متقاضیان، پرداخت شود.

وی با بیان اینکه اشتغال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های شهرستان کاشان در تحقق تعهد اشتغال تلاش قابل قبولی داشتند و از این رو تحقق ۱۰۶ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان کاشان گواه بر این مطلب است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر