بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۷۳۱
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ایجاد زیرساخت‌ها یکی از دغدغه‌های مهم و جدی این شرکت است که با حمایت مسئولان استانی و کشوری شاهد مهیا شدن آن در شهرک‌ها  و نواحی صنعتی استان هستیم.
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

به گزارش بازارکار از شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل هاشم علایی در بازدید از شهرک صنعتی ۲ اردبیل اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم و جدی این شرکت، رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است که با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و برگزاری برنامه‌های میز خدمت هفتگی، تلاش شد مشکلات سرمایه گذاران به صورت میدانی مورد رصد و پیگیری قرار گیرد.
وی سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی را ولی نعمتان و جهادگران اقتصادی برشمرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش اساسی در هدایت و جذب سرمایه‌گذاری‌ها در استان ایفا می‌کند و بر این اساس تلاش می‌شود با کمک دستگاه‌های خدمت رسان، کمبودها و کاستی‌های موجود در شهرک‌های صنعتی مرتفع شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۲۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی استان اجرا شده است افزود: برای رسیدن به اهداف اقتصادی حوزه صنعت و تحقق سیاست‌های اعلامی رهبر معظم انقلاب، نیازمند استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن هستیم که امیدواریم با اقداماتی که به منظور حمایت از تولید و اشتغال انجام می‌شود روند رشد و توسعه صنعتی استان افزایش یابد.
وی با اشاره به بررسی مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی استان افزود: در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۲۰ بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شد تا ضمن استماع درخواست‌های واحدهای تولیدی و کاهش بروکراسی‌های اداری، بدون هیچ‌ واسطه‌ای مشکلات آنان در سریعترین زمان ممکن مرتفع شود.
استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر