ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۳۷۶۷
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم تأمین مواد اولیه و نقدینگی را دو چالش اصلی فعالان صنعت چوب و مبلمان عنوان کرد.
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

اکبر ابدالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار بازار کار، افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده زمینه برای پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی چوب و مبلمان فراهم‌ شده‌است.

وی تصریح کرد: همچنین درخصوص تأمین مواد اولیه نیز برنامه‌های امیدبخشی در سطح کلان در حال انجام است که آثار آن به‌تدریج نمایان می‌شود.

وی با اشاره به مغفول ماندن صنعت چوب و مبلمان قم، گفت: مشکل کنونی این صنعت در قم عدم برندینگ و معرفی این صنعت در عرصه ملی و بین‌المللی است.

وی تصریح کرد: همچنین در خصوص مباحث مربوط به مالیات نیز ظرفیت‌های خوبی در راستای رونق تولید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پیش‌بینی‌ شده‌است.

بخش صنعت از جمله حوزه‌های پرتقاضا برای جذب نیروی کار است، در همین رابطه استفاده از نیروی انسانی ماهر همواره به عنوان یکی از مهمترین عوامل موفقیت واحدهای تولیدی مطرح است که به‌همین منظور اداره کل صنعت،‌ معدن و تجارت قم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان موضوع مهم تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تولیدی فعال استان را با جدیت دنبال می‌کند.

در بخش صنعت، استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.

ارسال نظرات