ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۳۸۱۳
از سوی معاون راهبری پارک ها و مراکز رشد سازمان تجاری‌ سازی فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان تشریح شد
برنامه های هفدهمین گردهمایی سالانه پارک‌ها و مراکز رشد، مراکز نوآوری و شتابدهی و شعب تجاری سازی جهاددانشگاهی سراسر کشور که روزهای 9 و 10 اسفندماه سال جاری به میزبانی پارک علم و فناوری استان البرز برگزار می شود، تشریح شد. 
سه‌شنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

به گزارش بازارکار، دکتر محمدصادق سبط الشیخ انصاری در تشریح اهداف و برنامه های این گردهمایی به بازارکارگفت: در این گردهمایی اهداف و برنامه های ویژه ای دنبال می‌شود؛ پرداختن به موضوعات و مباحث درآمدزایی و تجاری سازی دستاوردهای فناورانه و پژوهشی جهاددانشگاهی، تقویت زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور و حضور مؤثر در آن، شبکه‌سازی ساختارهای نوآوری جهاددانشگاهی به عنوان اولویت این رویداد قرار دارند.
وی با تصریح اینکه در این رویداد، میزبان مقامات و مسئولان کشوری و استانی از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری،وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و جهاد دانشگاهی و نیز استان البرز خواهیم بود، تصریح کرد: امضای تفاهمنامه ها و قراردادها و رونمایی از محصولات جدید در دستور کار ما در این رویداد قرار دارد.
معاون راهبری پارک ها و مراکز رشد سازمان تجاری‌ سازی فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان افزود: برگزاری پنل‌های انتقال تجربه و نیز افتتاح دو مرکز توسعه قراردادی CDMC توسط پارک علم و فناوری البرز با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و نیز سخنرانی خبرگان صنعت هم از دیگر اتفاقات این رویداد است.
وی با اشاره به دیگر برنامه‌های جهاد دانشگاهی در این رویداد گفت: رونمایی از سامانه جامع ساختارهای نوآوری و فناوری، بازدید از شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری البرز و واحدهای فناور جهاددانشگاهی مستقر در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی، آشنایی با کاوشکده رسانه مجتمع از دیگر برنامه‌های این رویداد خواهد بود.
هفدهمین گردهمایی سالانه پارک‌ها و مراکز رشد، مراکز نوآوری و شتابدهی و شعب تجاری سازی جهاددانشگاهی سراسر کشور توسط سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان جهاد و به میزبانی پارک علم و فناوری البرز با همکاری مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات