ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۳۸۸۷
رئیس سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی: سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در پارک ها و مراکز رشد و مراکز نوآوری جهاد دانشگاهی پیش بینی شده است
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در پارک ها و مراکز رشد و مراکز نوآوری جهاد دانشگاهی پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار بازارکار، دکتر مسعود ابراهیمی در هفدهمین گردهمایی مراکز رشد، مراکز نوآوری و شتابدهی و شعب تجاری سازی جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: این همایش رویداد مهمی برای گردهمایی اجزای زیست بوم فناور کشور است و جهاد نیز در این زمینه همواره نقش خود را ایفا کرده است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی طی چهار دهه خدمات علمی ، آموزشی و پژوهشی زیادی را به کشور ارائه کرده است. متاسفانه در حوزه فناوری و تجاری سازی درخشش کمتر بوده و امیدواریم بتوانیم به این مهم نیز دست یابیم‌. خوشبختانه در سال‌های اخیر بویژه امسال روند مثبتی در حال طی شدن در جهاد دانشگاهی است.

دکتر ابراهیمی با اشاره به اتفاقات خوبی که در سال های گذشته برای زیست بوم فناور کشور گفت: خوشبختانه ما اخیرا توانسته ایم مجوز واگذاری برخی اراضی به شرکت‌های دانش‌بنیان را دریافت کنیم.این موضوع در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت. راهبرد اصلی ما در این مرکز مشارکت با بخش خصوصی است‌.

وی همچنین اضافه کرد: مفتخرم که این خبر را اعلام کنم که با مشارکت بخش خصوصی سرمایه‌گذاری انجام شده از مرز یک هزار میلیارد تومان خواهد گذشت و هدف‌گذاری ما برای سال آینده نیز سه هزار میلیارد تومان است چرا که این زیرساخت در جهاد دانشگاهی وجود دارد.

ارسال نظرات