تازه ها
به گزارش بازارکار به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، علیرضا کیانفر دبیر اجرایی نمایشگاه گفت: در این دوره از نمایشگاه بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی از حدود ۴۰ شرکت در زمینههای مختلف در وبسایت نمایشگاه ارائه شده است که متقاضیان با مراجعه به درگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.cupjobexpo.ir میتوانند به فرصتهای شغلی متناسب با خودشان دسترسی داشته باشند.
به گفته کیانفر، نمایشگاه کار میتواند به عنوان یک بروکر ارتباط صنعت و دانشگاه عمل کند به صورتی که شرکتهای مختلف با حضور در نمایشگاه کار بتوانند از تمامی ظرفیتهای موجود در دانشگاه از جمله ظرفیتها در زمینه تحقیق و توسعه همچنین در زمینه نیروی انسانی بهرهمند شوند.
وی افزود: با توجه به لزوم ارتباط دانشگاه و جامعه مخاطب کارجوی نمایشگاه کار، فقط دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شهیدبهشتی نیستند بلکه برگزاری نمایشگاه کار، یکی از خدماتی است که دانشگاه میتواند به کارجویان متخصص که در سطح جامعه به دنبال شغل مناسب هستند، ارائه کند.
کیانفر خاطر نشان کرد: نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی شامل رویدادهای جانبی آموزشی نیز است به صورتی که ۴ پنل جانبی در روز ۱۵ اسفند از ساعت ۹ تا ۱۷ به صورت حضوری در محل برگزاری نمایشگاه و همچنین ۴ رویداد آموزشی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترآگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات