بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۳۹۸۴
استاندار سمنان به مشارکت بیش از ۲۰ هزار نیروی انسانی در انتخابات این استان در بخش های اجرایی، امنیتی و انتظامی و نظارتی اشاره کرد و گفت: منتخب مردم استان در ششمین مجلس خبرگان رهبری به همراه چهار منتخب مردم در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی با اقبال رای‌دهندگان در چهار حوزه انتخابیه مشخص شدند.
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

سید محمد رضا هاشمی روز گذشته 12 اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به مشخص شدن نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و هم‌افزایی مجلس پیش رو و دولت آیت‌الله رئیسی زمینه خدمت بیشتر و بهتر به مردم را فراهم می‌کند.

وی افزود: با مشخص شدن منتخبان مردم در انتخابات حداکثری، مجلس پیش رو تعامل خوبی با دولت آیت الله رئیسی خواهد داشت تا زمینه خدمت بیشتر به جامعه فراهم شود، چرا که امام راحل مردم را ولی نعمت دانستند.

استاندار سمنان با اشاره به افزایش مشارکت مردم در انتخابات یازدهم اسفند در استان سمنان، بیان کرد: مردم با این مشارکت باعث شادی روح شهدا و امام راحل و ناامیدی دشمنان شدند.

هاشمی با قدردانی از همه کسانی که زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کردند، گفت: از روحانیت، افراد صاحب نفوذ در جامعه، ائمه جماعات، دانشگاهیان، فرهنگیان و همچنین از نامزدهای انتخابات و طرفدارانشان که با رعایت اخلاق زمینه مشارکت را فراهم کردند، باید قدردانی کرد.

وی به برگزاری ۱۲۰ نشست تبیینی برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان سمنان اشاره و اضافه کرد: مردم استان حضوری باشکوه در تمام صحنه‌های انقلاب داشته‌اند و در سومین جمعه از ماه شعبان و در یازدهم اسفند ۱۴۰۲ نیز حماسه رقم زدند و افزایش مشارکت داشتند.

استاندار سمنان تاکید کرد: افزایش مشارکت انتخاباتی مردم بار مسوولیت مسوولان را بیشتر کرد تا با تلاش بیشتر زمینه خدمت بهتر به مردم را فراهم کنند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر