ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۴۰۴۷
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از برگزاری رویداد استارتاپ دمو در استان خبر داد.
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

فرزاد محمدی در این رابطه گفت: این رویداد، اولین رویداد استارتاپ دمو در حوزه فناوری‌های نوین در صنعت است که به همت شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان، دفتر فن بازار منطقه‌ای استان، پارک علم و فناوری استان و صندوق پژوهش و فناوری استان برگزار شد.

محمدی اظهار کرد: در این رویداد از بین ۲۵ طرح ارسالی به دبیرخانه رویداد، ۱۱ طرح در مرحله اول داوری به رویداد نهایی راه یافتند.

وی ادامه داد: ۳ طرح منتخب این رویداد شدند و ۶ طرح اول جهت جذب سرمایه و حمایت‌های مالی جهت تجاری سازی محصولات فناورانه خود به سرمایه گذاران و نهاد‌های سرمایه گذاری معرفی خواهند شد.

فرزاد محمدی در ادامه بیان کرد: یکی از خلا‌های فضای نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت‌ها و بستر‌های جذب سرمایه است که رویداد‌های استارتاپ دمو تلاش دارد این زمینه را برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها برای سرمایه‌پذیری از یک طرف و برای سرمایه‌گذاران برای بررسی شرکت‌های آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری از سوی دیگر فراهم کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: در این رویداد کارآفرینان و شرکت‌ها، ایده خود را برای سرمایه‌گذاران ارائه خواهند کرد و سرمایه‌گذاران پس از برگزاری جلسات خصوصی (b۲b) و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده میزان فروش و... به ارزیابی آن‌ها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها اعلام تمایل خواهند کرد. در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مراکز فن بازار ادامه خواهد داشت. خوشبختانه در استان ما با شکل‌گیری دفتر فن بازار منطقه‌ای به تولیت شرکت شهرک‌های صنعتی و با همکاری سایر فعالین اکوسیستم فناوری و نوآوری (همچون پارک، صندوق پژوهش و فناوری و...) برگزاری چنین رویداد‌هایی زمینه ساز ایجاد فرهنگ توسعه فناوری، سرمایه‌گذاری روی محصولات فناورانه و... می‌شود. در واقع نهاد‌های سیاستگذار و تسهیلگر بایستی با ایجاد بستر مناسب برای ارتباط هرچه نزدیک‌تر فناوران با صنایع، سرمایه‌گذاران و... شرایط لازم برای گسترش فناوری و ایجاد اقتصاد مبنی بر دانش را ایجاد کنند.

ارسال نظرات