بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۰۵۲
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان گفت: نمایشگاه فروش بهاره از ۱۴ تا ۲۱ اسفند آغاز به کار می‌کند.
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

سید رضا قندیلی در گفتوگو با بازار کار، از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در زنجان خبر داد و اظهار کرد: امسال نمایشگاه فروش بهاره با هدف تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان بدون واسطه، تامین نیازهای اساسی سبد خانوار، کمک به اقتصاد خانواده ها و حمایت از تولیدکنندگان داخلی از امروز (14 اسفند) تا 21 اسفند برگزار می شود.

 

وی با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه، افزود: از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه توزیع کالاها و اقلام مورد نیاز شب عید مردم بدون واسطه و با قیمت مناسب است و با توجه به مصادف بودن ماه مبارک رمضان با عید نوروز و تامین کالاهای مورد نیاز این مهم، است.

 

این مسئول با بیان اینکه پوشاک 28 درصد و بیشترین سهم را در این نمایشگاه دارد و پس از آن شیرینی های سنتی و شکلات، لوازم خانگی، کیف و کفش، خشکبار و آجیل و ... بیشترین سهم در مشارکت را دارد، ادامه داد: در این نمایشگاه 190 غرفه از 11 استان زنجان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، همدان، آذربایجان غربی، ایلام، قزوین، گیلان و کردستان حضور دارد.

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان (کاسپین)، یادآور شد: امسال تعرفه واگذاری غرفه ها 10 درصد کمتر از سال قبل بود و قیمت کالاها 10 تا 15 درصد نسبت به بازار کمتر است و کارشناسان تعزیرات، بازرسان اتاق اصناف و سازمان صمت بر قیمت گذاری ها نظارت دارند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر