ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۴۱۴۷
استاندار آذربایجان‌شرقی، از پرداخت یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال در استان خبر داد و گفت: این اقدام موجب امیدآفرینی و رضایت‌مندی در میان جامعه صنعت و تولید شده است.
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴

پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال در آذربایجان شرقی

به گزارش بازار کار به نقل از روابط عمومی استانداری، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، روز سه‌شنبه، 15 اسفندماه، در مراسم تقدیر از برگزیدگان عملکرد تبصره ۱۸ قانون بودجه،  از پرداخت یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای رشد تولید و ایجاد اشتغال در استان خبر داد و گفت: این اقدام موجب امیدآفرینی و رضایت‌مندی در میان جامعه صنعت و تولید شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات منجر به ایجاد امید و رضایت‌مندی در جامعه صنعت و تولید شده است که امیدواریم مستمر بودن و پایداری آن، این رضایت‌مندی به وجود آمده را حفظ کند.

رحمتی، تمرکزگرایی را مشکل اصلی پرداخت تسهیلات دانست و گفت: دستگاه‌هایی که عملکرد خوبی داشتند، آن‌هایی هستند که به استان‌ها اعتماد کردند، بنابراین ضروری است با دادن اختیار به استان‌ها به تمرکززدایی بها دهیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: اگر مدیران کشوری می‌خواهند سرعت عمل داشته باشند اختیارات خود را صددرصد به مسئولان استانی که با مردم، تولیدکنندگان و صاحبان ایده در تماس و ارتباط مستقیم هستند تفویض کنند.

وی با اشاره به کند بودن سامانه سمات، گفت: امیدواریم با تاکید وزیر اقتصاد مبنی بر رفع مشکلات این سامانه و قطعی های آن، گلایه‌ها نیز برطرف شود.

رحمتی در پایان گفت: تسهیلات تبصره ۱۸ یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم در حمایت از تولید و اشتغال است که استمرار آن مشروط بر تسریع در تامین منابع آن برای سال آینده است.

ارسال نظرات