بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۱۵۸
دوران کارشناسی دانشگاه بهترین فرصت مهارت آموزی برای دانشجویان است
مهدی عباسی، رییس پارک علم و فناوری البرز در دیدار با دبیران انجمن های علمی دانشگاه خوارزمی در محل پارک جهاددانشگاهی ، نشست صمیمانه ای را برگزار نمود .
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

به  گزارش ازارکار از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، مهدی عباسی، رییس پارک علم و فناوری البرز در دیدار با دبیران انجمن های علمی دانشگاه خوارزمی ، حضور انجمن ها، تشکل‌ها و فعالان مختلف دانشجویی را در اکوسیستم فناوری یک فرصت و ارزش برای پارک خواند و اشاره نمود جامعه دانشجویی با همکاری با بخش¬های مختلف مستقر در پارک میتواند ایجاد تحول را در افق بلندمدت ایجاد نماید.
مهدی عباسی با اشاره به اینکه جوانی بهار عمر است ، ضمن صحبت های صمیمانه با مهمانان جوان، خاطراتی از دوران دانشجویی خود را برای مهمانان تعریف و در ادامه عنوان کرد؛ دوران کارشناسی بهترین فرصت مهارت آموزی برای دانشجویان است و افزود: پارک البرز آمادگی کامل در خصوص ایجاد بسترهای لازم جهت بهره مندی دانشجویان، از جمله فضای استقرار، ایجاد ارتباط فی مابین واحدهای فناور مستقر در پارک و دانشجویان، استفاده دانشجویان از دوره ¬های آموزشی برگزار شده توسط پارک علم و فناوری استان البرز و سایر مجموعه های علمی و اجرایی استان پیشنهاد داد.
وی با اشاره به فرصت های زیست بوم نوآوری و کارآفرینی کشور تصریح کرد: فضای اقتصاد دانش بنیان کشور فرصت های خوبی برای مهارت آموزی دارد که از آن جمله می توان به طرح دستیار فناوری در پارک های علم و فناوری، دوره های مهارتی، ورود به استارت آپ و ایده پردازی و نیز تشکیل شرکت های دانش بنیان و دانشجویی و نیز کسب و کارهای تعاونی اشاره کرد.
مهندس عباسی با اشاره به ظرفیت های کم نظیر دانشگاه خوارزمی و پارک علم و فناوری البرز در زمینه های مختلف بر همکاری این دو مجموعه در زمینه حمایت از دانشجویان و دانش آموختگان در زمینه مهارت آموزی تاکید کرد و یادآور شد: مجموعه بخش خصوصی استان البرز نیز تعامل و بستر خوبی برای همکاری فراهم کرده و آمادگی داریم از طریق راه اندازی دفتر انجمن های علمی دانشگاه خوارزمی در پارک علم و فناوری البرز، بهتر بتوانیم به دانشجویان دانشگاه خدمات ارائه کنیم.
گفتنی است در پایان این نشست دبیران انجمن دانشگاه خوارزمی سوالات و دغدغه های خود را با رییس و مدیران پارک علم و فناوری البرز در میان گذاشتند.
در ادامه این دیدار ۶ تن از دبیران انجمن دانشجویی، خانم‌ها و آقایان بهزاد حبیبیان، مطهره امانی، بهنام افراسیابی، نوید معمارزاده، و علی ریکی، سخنرانی و درخواست¬ها و پیشنهادات خود را به نمایندگی از دیگر دانشجویان عنوان نمودند.
رییس پارک علم و فناوری البرز همچنین با ابراز خرسندی از سخنان عمیق، متقن و ادبیات خوب دانشجویانی که دیدگاه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند، گفت: با برخی پیشنهادات دانشجویان که پارک توانایی تامین آن موراد را دارد موافقت میشود. و در نهایت جلسه با سخنرانی آقایان دکتر آزادی و مهندس بختیاری معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز به پایان رسید.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر