ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۴۱۶۵
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

به گزارش بازارکار ، مرتضی امینی در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان با هدف ثبات قیمت‌ها در بازار به ویژه مراکز عمده خرید و عرضه‌ی کالا‌های اساسی، نمایشگاه‌های بهاره، میادین میوه و تره بار، شرکت‌های مسافرتی، رستوران‌ها وقنادی‌ها در حال انجام است، اظهار کرد: مرحله دوم این طرح از اول فروردین ۱۴۰۳ آغاز و تا بیست و یکم فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این مرحله نظارت با همکاری تیم‌های مشترک تعزیرات و دستگاه‌های ناظر از اماکن اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ها، اماکن زیارتی، زائرسرا‌ها و هتل‌ها و مراکز توزیع ویژه اقلام ماه مبارک رمضان بازرسی می‌شود.
امینی با بیان اینکه روزانه ۳ گروه نظارتی در رشت و یک گروه در ۱۲ شهرستان تابعه گیلان فعالیت دارند خاطرنشان کرد: هر گروه بازرسی شامل ناظران مشترکی از تعزیرات حکومتی، صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج اصناف، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پلیس اماکن و پلیس امنیت اقتصادی است که فرایند توزیع و عرضه‌ی انواع کالا و خدمات بازار شب عید و ماه مبارک رمضان را نظارت می‌کند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان تصریح کرد: سامانه‌ی گویای ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده‌ی دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص تخلفات احتمالی در بازار‌های گیلان است.

برچسب ها:

ارسال نظرات