بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۱۹۶
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری در مجموع هشت آزمون استخدامی شامل آزمون‌های آموزگار ابتدایی و استثنایی و آزمون دبیری و نیز ۶ آزمون استخدامی بطور جداگانه برای جبران کمبود نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی در این استان برگزار شده است.
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

جهانگیر شاهینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در ۵۳ حوزه امتحانی در استان برگزار می‌شود.
وی افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در حوزه‌های شهرستان های یاسوج، گچساران و کهگیلویه برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه در این آزمون در مجموع۱۳ هزار و ۸۱ نفر در استان ثبت نام کرده‌اند، ادامه داد: ۷۳ درصد ثبت نام کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی زن و ۲۷ درصد آنان مرد هستند.
شاهینی ابراز کرد: این آزمون زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی و از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد، در استان‌ها نظارت بر این آزمون توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.
از ابتدای امسال هشت آزمون استخدامی در این استان برگزار شده است.آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین ( ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد) و آزمون استخدام ویژه معلولان نیز اوایل سال ۱۴۰۳ جهت جذب نیروی انسانی جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر