بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۲۱۵
نماینده عالی دولت در استان زنجان تاکید کرد
ستاندار زنجان گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی همکاری بیشتری در استان داشته باشند.
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

محسن افشارچی امروز (پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ماه) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه عملکرد برخی بانک‌ها در این زمینه در حد انتظار نیست، اظهار کرد: بانک‌های دولتی در این راستا اهتمام بیشتری داشته باشند؛ اگرچه این انتظارت از بانک‌های خصوصی استان را نیز داریم.

 

وی با اشاره به نقش‌ بانک‌ها در توسعه کار آفرینی، افزود: با اقدامات انجام شده رتبه استان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به رتبه ۹ رسیده و جزو ۱۰ استان برتر به‌شمار می‌آییم.

 

این مسئول ادامه داد: بایستی تا پایان اردیبهشت سال آینده باید عملکرد بانک‌ها در استان در خصوص پرداخت این تسهیلات ۱۰۰ درصد شود همچنین در سال جاری بانک‌های استان مکلف به پرداخت ۱۳ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع تبصره ۱۸ هستند.

 

نماینده عالی دولت در استان زنجان عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: بازدید میدانی مدیران بانکی از طرح‌های صنعتی انجام شود تا در این بازدیدها از روند اجرای طرح‌ها، نقش تاثیرگذاری در تصمیم‌گیری و اراده مدیران برای حمایت از تولید بسزا باشد.

 

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: زمین‌های ۹۱ نقطه روستایی در فاز نخست برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان مشخص شده و قرار است پس از الحاق محدوده، فرآیند تحویل این زمین‌ها به متقاضیان انجام شود.

 

محمد شعاعی تصریح کرد: در انتخاب این روستاها شاخص‌هایی همچون سند آمایش، تامین آب شرب، جذابیت روستاها برای جمعیت پذیری و سند منظومه روستایی مورد توجه بود.

 

وی ادامه داد: اجرای نهضت ملی یک فرصت برای توسعه شهرها و روستاها است و بهره‌گیری از اراضی روستایی برای احداث واحدهای مسکونی زیستی - معیشتی هدف عمده واگذاری زمین در مناطق روستایی است.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر