بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۲۵۴
رئیس دانشگاه ازاد اسلامی، با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال ایجاد تحولات نوآورانه و بسترسازی در دنیای دانش بنیان است، گفت: باید نماد صنعت پیمان دوستی و مودت باشد و امضای تفاهم نامه بین دانشگاه و صنعت در همین راستا باید انجام شود.
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

دانشگاه آزاد به دنبال ایجاد تحولات نوآورانه در دنیای دانش بنیان است

به گزارش بازار کار، محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، روز پنجشنبه، ۱۷ اسفندماه، در مراسم رونمایی از سه پروژه جدید مجموعه صنعتی تراکتورسازی ایران، این محصولات جدید را حاصل نوآوری در این مجموعه دانست و گفت: هم اکنون تراکتور به عنوان یک نماد ملی در ایران می‌درخشد.

وی اظهار کرد: ورود نام کارخانه تراکتور در قالب تیم فوتبال نشان از ورود این صنعت به متن اجتماع است و اگر نبض تراکتور خوب بزند، نبض این مجموعه نیز خوب خواهد زد.

طهرانچی، با بیان اینکه در زمان کنونی سه مولفه فرهنگ، علم و فناوری رکن اساسی فعالیت‌های این دانشگاه است، گفت: جامعه و صنعت نیز دارای سه مولفه نوآوری، اقتصادی و اجتماعی است و باید بین این رکن‌ها ارتباط برقرار باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، ادامه داد: کشوری که نماد صنعتی داشته باشد دارای یک نماد اقتصادی، صنعتی و فناوری است.

وی یادآور شد: هم اکنون در مجموعه صنعتی تراکتورسازی انسجام اجتماعی و همبستگی وجود دارد و اگر این مولفه شکل نگیرد سایر مولفه‌ها نیز شکل نمی‌گیرد.

طهرانچی، با تاکید بر اینکه نوآوری رکن بودن و ماندن است، گفت: سازمان‌ها و صنایعی که نوآوری را درک نکنند و به محصولات و شیوه تولید سنتی اتکا کنند، نمی توانند سرپا بمانند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال ایجاد تحولات نوآورانه و بسترسازی در دنیای دانش بنیان است، افزود: باید نماد صنعت پیمان دوستی و مودت باشد و امضای تفاهم نامه بین دانشگاه و صنعت در همین راستا باید انجام شود.

وی اظهار کرد: با برقراری پیمان برادری بین صنعت و دانشگاه، دغدغه هر ۲ مجموعه یکی شده است و برای آن تلاش می‌کنند.

طهرانچی، با اشاره به سرآمدی دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات رباتیک، ادامه داد: آنچه در این مسابقات کسب شده در نماد صنعت ایران پیاده شده و این پروژه ها نمونه ای از این موضوع هستند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر