بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۲۵۶
مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران
مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر دو موضوع تولید و اشتغال، گفت: با عمل به منویات مقام معظم رهبری توانسته‌ایم رشد تولید شرکت تراکتورسازی را در یک سال گذشته دو برابر افزایش دهیم.
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

رشد دو برابری تولید شرکت تراکتورسازی طی یکسال گذشته

به گزارش بازار کار، به نقل ازایسنا، مصطفی وحیدزاده، مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، در مراسم رونمایی از سه دستاورد علمی و صنعتی شرکت تراکتورسازی تبریز نیز در این مراسم با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر دو موضوع تولید و اشتغال، گفت: با عمل به منویات مقام معظم رهبری توانسته ایم رشد تولید شرکت تراکتورسازی را در یک سال گذشته دو برابر افزایش دهیم و محصولاتی که پیشتر وارد می شد، اکنون در تراکتورسازی تولید می شوند و در مرحله صادرات نیز قرار دارند.

وی افزود: در حوزه اشتغال ضمن حفظ افزایش سرانه تولید سالانه، بیش از یک هزار نیروی متخصص و دانشگاهی از دانشگاه های تبریز، سهند و آزاد جذب کرده ایم.

وی با اشاره به قیمت بسیار پایین تراکتورهای تولیدی این شرکت گفت: اگر روزی یکی از محصولات ما از چرخه تولید خارج شود، مشابه آن با حداقل دو و نیم برابر قیمت تراکتورسازی و سطح کیفی بسیار پایین تر وارد خواهد شد و به این ترتیب حداقل در بخش کشاورزی و امنیت غذایی زمینه ساز کاهش تورم شده ایم.

وحیدزاده با اشاره به همکاری و همراهی واقعی این شرکت با دانشگاهیان، افزود: با بیش از ۶۰ شرکت دانش بنیان به صورت مسآله محور همکاری می کنیم و تاکید بر حل مسائل از طریق حلقه های تحقیق و توسعه و باهمکاری شرکت های دانش بنیان است.

وی اظهارکرد: گروه صنعتی تراکتورسازی ۵۰ درصد سبد محصولات خود را به تولید تراکتور و ۵۰ درصد دیگر را برای مشاغل نوین برنامه ریزی کرده و پس از دو سال در بخش صنایع نوین به سطح ۲۴ درصدی رسیده ایم و به دنبال تحقق این هدف گذاری در طول پنج سال هستیم.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی تولید محصولاتی چون خودروهای تجاری کامیونت، ون و آفرودی در حوزه کسب و کارهای نوین تلاش می کنیم حاشیه سود کم تولید تراکتور را در چنین حوزه های جبران کرده و افزایش دهیم.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر