بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۳۴۳
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، توفیق خدمت به خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران را سعادت بزرگی دانست و گفت: ایثارگری شهدا و خانواده‌هایشان موجب پایداری نظام اسلامی شد.
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

ایثارگری شهدا و خانواده هایشان موجب پایداری نظام اسلامی شد

به گزاش بازار کار، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه  استان و امام جمعه تبریز، روز شنبه، 19 اسفندماه، در آستانه گرامیداشت ۲۲ اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، اظهار کرد: شهدا برای حفاظت از اسلام و صیانت از میهن اسلامی، از عزیزان و نعمت سلامتی خود گذشتند.

وی جانبازان سرافراز را نیز اسوه‌های فداکاری خواند و با تجلیل از ایثارگری آنان ادامه داد: صبر خانواده‌های جانبازان به ویژه همسران این عزیزان که پرستاران شبانه روزی هستند، درد و رنج جانبازی را قابل تحمل می‌کند و این خود، نوعی ایثارگری است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با تاکید بر اینکه هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیست، پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما به قشری از جامعه خدمت می‌کنید که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استحکام خود را مدیون ایثار آنان و استقامت خانواده هایشان است.

امام جمعه تبریز، ایثارگران را سرمایه‌های ارزشمند جامعه و توفیق خدمت به آنان را سعادتی بزرگ برای پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد و تاکید کرد: خدمتگزاری به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معزّز ذخیره ای برای آخرت بوده و اجر آن نزد خداوند محفوظ است.

وی همچنین گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم در چند روزِ باقی مانده از ماه شعبان باید از خدا مسالت کنیم قلم عفو را بر گناهان ما بکشد تا پاک و پاکیزه به مهمانی اَش وارد شویم.

آل‌هاشم، استغفار را از برترین اعمال ماه شعبان ذکر و اظهار کرد: استغفار زیاد ما را با روح و نفسی پاک به ماه مبارک رمضان وارد می‌کند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر