بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۳۷۹
مدیرکل زندان‌های لرستان از پرداخت حدود ۱۴ میلیارد تومان دستمزد به زندانیان این استان در سال گذشته خبر داد.
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹

به گزارش بازارکار از خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عبدالمجید کشوری در دیدار با مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای، اظهار داشت: امروزه نگاه دستگاه قضا، سازمان زندان‌ها و سازمان فنی‌وحرفه‌ای ایجاد تغییرات بنیادین و اساسی در سبک زندگی و نگرش زاندنیان است.
وی اصلی‌ترین دغدغه برای خانواده زندانیان را بحث معیشت و اقتصاد خانواده دانست و افزود: با ایجاد اشتغال در زندان، مشکلات مربوط به معیشت خانواده‌های زندانی و پرکردن اوقات فراغت آنان برطرف می‌شود.
مدیرکل زندان‌های لرستان، عنوان کرد: ما با هماهنگی بین دو دستگاه قضا و فنی‌وحرفه‌ای می‌توانیم اتفاقات بهتری را رقم بزنیم که این تعامل متضمن کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد اشتغال و رفع دغدغه‌های معیشتی زندانیان خواهد شد.
وی با اشاره به پرداخت حدود 14 میلیارد تومان دستمزد به زندانیان لرستان بابت فعالیت‌های اشتغال در سال گذشته، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود این مبلغ تا انتهای امسال به 20 میلیارد تومان هم برسد.
کشوری ضمن تقدیر از مجموعه کارکنان اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای گفت: امیدواریم این همکاری در دوره مدیریتی جدید بیشتر، جدی‌تر و به‌صورت مستمر پیگیری شود.
علی پاشایی، مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای لرستان نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای تعامل بیشتر با اداره‌کل زندان‌های لرستان، ابراز کرد: آموزش و مهارت‌آموزی باید منجر به ایجاد اشتغال شود و در عین حال از آموزش به شیوه‌های سنتی پرهیز کرد.
وی افزود: زندانیان از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند و مدیران موظف هستند با تمام توان برای رفع مشکلات آنان بکوشند و ما نیز با پیگیری مستمر درصدد برطرف‌کردن برخی از نیازهای این قشر خواهیم بود.
مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای لرستان، عنوان کرد: پژوهش در حوزه حرفه‌آموزی و ایجاد اشتغال واقعی می‌تواند به مباحث علمی درون‌سازمانی کمک کند و جذب تسهیلات تبصره 18 در راستای ایجاد اشتغال واقعی و پس از مهارت‌آموزی، ضروری به نظر می‌رسد.
وی بیان کرد: مرکز ثابت آموزشی و مهارت‌آموزی در راستای تعامل هر چه بیشتر بین دو دستگاه قضا و فنی‌وحرفه‌ای در یکی از زندان‌های متراکم لرستان ایجاد شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر