بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۳۹۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: هزینه طرح‌های مولدسازی شده در قالب تکمیل پروژه‌های عمرانی و نیمه‌تمام هزینه خواهد شد و این امر در تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان موثر خواهد بود.
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

سیروس ابراهیمی در این رابطه اظهار کرد: مولدسازی یکی از طرح‌ها و مصوبات خوب مجلس شورای اسلامی در راستای تکمیل پروژه‌های عمرانی و نیمه‌تمام است.

وی اضافه کرد: سیاست دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور از ابتدا بر این بوده که پروژه‌های ناقص در استان‌ها تکمیل شده و در اختیار مردم قرار داده شود.

ابراهیمی با بیان اینکه مولدسازی فرایندی است که به وسیله آن پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شده و به مرحله بهره‌برداری برسند، یادآور شد: مولدسازی دارایی دولت در راستای سرعت بخشی و ارزش افزایی به اراضی و املاک در اختیار دستگاه‌ها تدوین شده است تا مدیران بر اساس اختیارات واگذار شده در آیین نامه‌های اجرایی ابلاغی، بتوانند ضمن تأمین منابع مالی مورد نیاز، هر چه سریعتر پروژه‌های نیمه‌تمام خود را به اتمام برسانند.

این مسئول گفت: دارایی‌های مازاد دولت که عموماً راکد هستند و هزینه نگهداری آن‌ها بر دوش دولت است نیاز است که در قالب طرح مولدسازی و طی تشریفاتی قانونی واگذار و وجه آن‌ها در استان‌ها هزینه شود که با انجام این کار هزینه نگهداری اموال مذکور از دوش دولت برداشته می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: هزینه این طرح‌های مولدسازی شده در قالب تکمیل پروژه‌های عمرانی و نیمه تمام هزینه خواهد شد.

ابراهیمی بیان کرد: به هر میزانی که استان‌ها بتوانند از طریق مولدسازی، اموال مازاد را به فروش برسانند این امر در رشد و توسعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم موثر خواهد بود.

وی افزود: امر مولدسازی در لرستان از طریق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در حال انجام و پیگیری است و تاکنون بخشی از اموال مازاد دولت به فروش رفته و امیدواریم این موضوع شتاب بیشتری به خود گیرد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر