السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ الْحُسَیْن (ع) بِه عِشِقِ تُو سیاه پوش شُدم،بِه یاد تُو چِشام خونً شُدنً،حُسین 

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۴۴۲۰
مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران تاکید کرد:

ضرورت راه اندازی پایانه توسعه صادرات صنایع‌دستی در مازندران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به نبود پایانه توسعه صادرات مستقل صنایع‌دستی در مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به تعدد تولیدات متنوع صنایع‌دستی در مازندران، راه‌اندازی این پایانه در استان در دستور کار قرار گیرد.
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱


به گزارش بازارکار به نقل از ایسنا، حسین ایزدی امروز در نشست کمیته تجاری سازی و صادرات صنایع‌دستی که در سالن اجتماعات اداره‌کل برگزار شد با بیان اینکه آنچه که می‌تواند در عرصه صنعت به صنعت‌گران کمک کند بازار فروش و رونق صادرات صنایع‌دستی است، اظهارکرد: با توجه به تاکید استاندار مازندران باید برای حفظ کرامت هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی برنامه‌ریزی‌های مطلوب در زمینه تولیدات و صادرات محصولات صنایع‌دستی صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت‌های هلدینگ باید برای صادرات و فروش تولیدات صنعتگران و هنرمندان کمک کنند، افزود: با توجه به تولیدات متنوع و بسیار زیاد صنایع‌دستی در مازندران، باید راه‌اندازی این پایانه در استان در دستور کار قرار گیرد.

ایزدی ادامه داد: با راه‌اندازی این پایانه، مازندران به استان شاخص صادرات صنایع‌دستی در کشور تبدیل می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های صنعتگران در استان استفاده شود، گفت: باید برای برندسازی، تجاری سازی، بسته‌بندی و صادرات تولیدات صنایع‌دستی کلاس‌های آموزشی برگزار شود.

این مسئول با اشاره به اینکه صنایع‌دستی در مازندران دچار مظلومیت شده است، با طرح سوالی افزود: با توجه به اینکه ۱۵ سال گذشته صادرات صنایع‌دستی داشته‌ایم چرا در حال حاضر دچار رکود شدیم؟

ایزدی با اشاره به ادغام میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، برنامه ریزی برای هر سه بخش را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: هنرمندان صنایع‌دستی استان باید به تولید فکر کنند نه اینکه دغدغه صادرات و فروش داشته باشند.

حمایت از بانوان هنرمند در مازندران

ایزدی با بیان اینکه ۸۰ درصد هنرمندان بانوان و سرپرست خانوار هستند، گفت: باید شرکت‌های هلدینگ این هنرمندان را حمایت کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با تاکید بر اینکه تا صادرات صورت نگیرد مشکل صنعتگران رفع نمی‌شود، افزود: باید با علم و عمل در امر صادرات، بسته بندی، برندسازی و تجاری‌سازی برنامه‌ریزی شود.

ارسال نظرات