ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۴۴۳۹
تفاهم‌نامه‌ همکاری مابین جهاد دانشگاهی هنر و نهاد راهبری و پایش طرح‌های توسعه شهری تهران به منظور همکاری‌های مشترک و نقش‌آفرینی واحد هنر در پروژه‌های حوزه توسعه شهری نهاد امضاء شد.
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

به گزارش بازارکار از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان نهاد راهبری و پایش طرح‌های توسعه شهری تهران و جهاددانشگاهی با حضور دکتر محمدجواد خسروی‌پور رییس نهاد و امین مختاری سرپرست جهاد دانشگاهی واحد هنر با هدف نقش‌آفرینی جهاد دانشگاهی هنر در عرصه‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در خصوص موضوعات شهری منعقد شد.  
در ابتدای این مراسم که با حضور مدیران ارشد نهاد راهبری و پایش طرح‌های توسعه شهری تهران و مدیران جهاد دانشگاهی هنر برگزار شد، خسروی‌پور به معرفی نهاد و اهداف و برنامه‌های این مجموعه پرداخت و به زمینه فعالیت‌های درحال انجام آن اشاره کرد.
مختاری نیز ضمن معرفی اجمالی جهاد دانشگاهی هنر به ذکر توضیحاتی در خصوص مراکز فعال این واحد از جمله مرکز مستندسازی باور و مرکز مبنا پرداخت و ابراز امیدواری کرد با بهره‌مندی از توانمندی‌های واحد هنر در عرصه‌های مختلف و زبان هنر، بتوان قدم‌های موثری  جهت پیشبرد موثر اهداف نهاد برداشت.
نهاد راهبری و پایش طرح‌های توسعه شهری تهران بر اساس موافقتنامه همکاری و مشارکت وزارت راه‌ و شهرسازی، شهرداری تهران و شورای اسلامی شهر تهران، به منظور هدایت و راهبری طرح‌های جامع، تفصیلی، موضعی و موضوعی شهر تهران و اطمینان از تحقق پذیری آنها و پایش و مستند سازی تحولات کالبدی، فضایی و عملکردی شهر تهران با طرح های مصوب و ایجاد زمینه حضور صاحب‌نظران و متخصصان شهرسازی در فرایند فوق و همچنین بوجود آوردن امکان دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات شهری و شهرسازی فعالیت می‌نماید.

ارسال نظرات