ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۴۴۷۶
در نشست هم اندیشی بانوان فرهیخته این نهاد مطرح شد؛
مشاور رییس جهاددانشگاهی در امور بانوان در نشست هم اندیشی بانوان فرهیخته این نهاد از آغاز ساخت مستند بانوان شاخص جهاد دانشگاهی خبر داد.
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

به گزارش بازارکار از روابط‌عمومی جهاددانشگاهی در این نشست که روز دوشنبه 21 اسفندماه به صورت آنلاین برگزار شد، دکتر نجمه یزدانفر مشاور رییس جهاددانشگاهی در امور بانوان، گزارشی درباره اقدامات و فعالیت های انجام شده و در دست اجرا در ارتباط با بانوان شاغل در جهاددانشگاهی اراٸه کرد.
در این نشست، دکتر یزدانفر ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن و تقارن زیبای آن با بهار طبیعت، به تشریح محورهای پیگیری شده این حوزه در سال جاری پرداخت. این موارد که پر تقاضاترین موارد در میان بانوان هستند، شامل بازنشستگی پیش از موعد بانوان، حق عائله مندی، سختی کار، فراهم نمودن امکانات فرهنگی، آموزشی و ورزشی برای بانوان است که مراحل پیگیری آنها تشریح شد.
وی در ادامه با تأکید بر اهمیت توجه به مسائل و درخوایتهای بانوان جهاددانشگاهی، ابراز امیدواری کرد با تلاش و حمایت مسئولین مربوطه، اشتغال در زیست بوم جهاد دانشگاهی به عنوان خانه دوم همکاران جهادگر یادآور خاطراتی زیبا و پر افتخار برجای گذارد.
آغاز ساخت مستند بانوان شاخص جهاد دانشگاهی
مشاور امور بانوان جهاد دانشگاهی در آخرین نشست هم اندیشی بانوان جهادگر از آغاز بکار مستندسازی و گفتگوی اختصاصی با بانوان پیشکسوت، شاخص و تاثیرگذار جهاددانشگاهی خبر داد.
 وی با اعلام اینکه، انشالله در نظر است، سلسله کلیپها و مجموعه نفیسی از مصاحبه صمیمانه با بانوان تاثیرگزار و شاخص جهاددانشگاهی تهیه گردد ابراز امیدواری کرد از این طریق بتوان ضمن معرفی و قدردانی از بانوان توانمند و شاخص و تاثیرگذار در واحدهای مختلف جهاد دانشگاهی، همکاران توانمند را شناسایی و از ظرفیتهای آنان در راستای پیشبرد اهداف جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف علمی- پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و ... استفاده کرد.

ارسال نظرات