بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۴۸۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) سومین دستگاه فعال تحقق اشتغال در استان است و ۳ هزار و ۱۳۲ شغل را در سامانه رصد ملی اشتغال ثبت کرده است.
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری مهر، عباس کاظمی وبینار جشن ملی خودکفایی کمیته امداد، تصریح کرد: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه خودکفایی و اشتغالزایی رویکردی دقیق، عالانه و هوشمندانه است، این امر که رویکرد کمیته امداد از تأمین مایحتاج روزمره به مرحله کارآفرینی رسیده قابل تقدیر است.

وی افزود: آثار و برکات فعالیت کمیته امداد در حوزه کارآفرینی مشهود است، در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی (ره) سومین دستگاه فعال تحقق اشتغال در استان است و ۳ هزار و ۱۳۲ شغل را در سامانه رصد ملی اشتغال ثبت کرده که قابل توجه است.

معاون استاندار قزوین با اشاره به درخواست کمیته امداد از شبکه بانکی، اظهار کرد: شبکه بانکی استان قزوین در حوزه تسهیلات تکیلفی ازدواج و فرزندآوری رتبه خوبی دارند، در حوزه تسهیلات بانکی کمیته امداد درخواست داریم میزان باقی مانده از تعهدات را نیز در صورت امکان در روز‌های پایانی سال یا حداکثر تا پایان فروردین ماه پرداخت کنند.

وی بیان کرد: عملکرد حوزه اشتغال کمیته امداد رضایت بخش است، اما باید تلاش بیشتری صورت بگیرد تا مشکلات موجود حل شود، مدیران ارشد استان نیز حمایت لازم را انجام می‌دهند؛ روند اشتغال در استان مثبت است و تلاش داریم با قدرت این مسیر را ادامه دهیم؛ مدیران در سطح استان این اهتمام را دارند تا سال آینده سال شکوفاتری نسبت به سال جاری باشد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر