بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۴۸۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از ایجاد ۴۷۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان خبر داد.
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
ایجاد ۴۷۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از ایجاد ۴۷۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید احسان عسکری، امروز _سه‌شنبه، بیست‌ودوم اسفند_ در نشست شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعهد اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: سهم عمده‌ای از برنامه‌های اشتغال‌زایی استان به کمیته امداد واگذار شده و تعهد شغلی این نهاد حمایتی در سال‌جاری هفت هزار و ۱۰۴ فرصت شغلی است.
وی افزود: از میزان تعهد اشتغال کمیته امداد استان، چهار هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی محقق شده که ۶۳ درصد از آن سهم اشتغال کمیته امداد در سال‌جاری است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: این میزان، سهم کمیته امداد استان تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده است که باید محقق شود.
وی با بیان اینکه نیازمند همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های متولی اشتغال جهت دست‌یابی به این هدف هستیم، خاطرنشان کرد: بنابراین به بانک‌ها توصیه می‌کنیم که تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در حوزه امداد را در دستور کار قرار دهند.
وی گفت: برخی عملکرد‌ها در زمینه جذب این میزان اعتبار خوب و رضایت‌بخش بوده و بخشی دیگر قابل قبول نیست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بیش از هر استان دیگری نیازمند جذب این میزان تسهیلات و اعتبارات هستیم، افزود: با وجود آمار بالای بیکاری در استان نسبت به جمعیت، می‌طلبد که در زمینه جذب اعتبارات تلاش بیشتری صورت گیرد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر