بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۵۰۲
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از تجهیز یک هزار و ۶۰۰ کلاس درس و برپایی ۱۰ پایگاه برای پذیرش مهمانان نوروزی در استان خبر داد.
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

رضا عزتی اظهار کرد: برای پذیرایی از مهمانان نوروزی ستاد سفر در استان تشکیل شده و اکثر مدارس را برای اسکان فرهنگیان آماده کرده‌ایم.

وی از برپایی ۱۰ پایگاه در ۱۰ شهرستان به عنوان پایگاه‌های اصلی در استان خبر داد و اضافه کرد: در شهرستان خرم‌آباد دو پایگاه شامل دبیرستان امیرکبیر و خدیجه کبری آمادگی پذیرش مهمانان نوروزی را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه تاکنون ۱۶۵ مدرسه در قالب یکهزار و ۶۰۰ کلاس درس را برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته‌ایم، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد مهمانان نوروزی نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

عزتی عنوان کرد: از ۲۸ اسفندماه آمادگی پذیرش مهمانان نوروزی در استان را داریم و چنانچه زودتر از این موعد مهمان نوروزی داشته باشیم، آن‌ها را در مدارس شاهد و شبانه‌روزی اسکان خواهیم داد و جای گرانی نیست.

وی بیان کرد: کلاس‌ها به لحاظ امکانات به نوع الف و ب تقسیم شدند و چنانچه تعداد مهمانان نوروزی بیشتر شود و استانداری اعتبار دهد می‌توانیم کلاس نوع ج را نیز تجهیز کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: هزینه اسکان در مدارس لرستان از طریق وزارت آموزش و پرورش تعیین می‌شود که تاکنون این مهم اعلام نشده است.

عزتی اظهار کرد: همچنین سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش استان نیز برای مواقع اضطراری با نصب چادر برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر