بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۵۳۱
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تقریبا تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصدی که شرایط استخدام داشته باشند، تا ۲۹ فروردین به استخدام دولت درمی‌آیند.
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تقریبا تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصدی که شرایط استخدام داشته باشند، تا  ۲۹ فروردین به استخدام دولت درمی‌آیند.
به گزارش بازارکار، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیأت گفت: دفترچه آزمون استخدامی ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد با همت دولت، مجوز سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه، منتشر شده و جهاد دانشگاهی درحال برگزاری آزمون آن‌هاست.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اضافه کرد: تقریبا تمامی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصدی که شرایط استخدام داشته باشند، تا  ۲۹ فروردین به استخدام دولت درمی‌آیند و قانونی که ۱۰ سال معطل مانده بود، با همت و حمایت دولت به نتیجه رسید.
وی تأکید کرد: ما سال آینده شاهد بیکاری هیچ فرزند شهید و جانباز بالای ۷۰ درصد نخواهیم بود. اقدام دوم موثرتر هم حمایت از اشتغال سایرین در قالب تسهیلات اشتغال است که دولت هزینه خوبی کرده  است.
قاضی‌زاده هاشمی ابراز امیدواری کرد: با این دو اقدام بیکاری در خانواده ایثار و شهادت به نصف کاهش پیدا کند. این مقدار در ابتدای امسال  ۱۵ درصد بود و الان ۹.۸ درصد است. امیدواریم سال آینده به زیر ۵ درصد کاهش پیدا کند.

ارسال نظرات

برچسب روز

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر