بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۵۵۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:۴۳۶ نفر نیروی متخصص حوزه پزشکی،نیروهای خدماتی،حراستی و روانپزشکی به کادر حوزه سلامت و درمان این استان اضافه می شود.
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

سعید جاودان سیرت افزود:۲۵۶نفر از نیروهای تخصصی برای خدمت در مراکر درمانی استان پس از مراحل اخذ مجوز و آزمون استخدامی در بخش های پایانی بکارگیری هستند و به زودی مشغول بکار می شوند.
وی بیان کرد: با توجه به وجود برخی آسیب های اجتماعی به ویژه خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مجوز استخدام ۴۰نیروی روانشناس برای خدمت در مراکز درمانی استان، شناسایی افراد آسیب پذیر و پیشگیری پیش از وقوع حوادث ناگوار گرفته شد.
جاودان سیرت تاکید کرد:بکارگیری نیروهای روانشناس پس از انجام مراحل استخدام و قانونی صورت می گیرد.
وی عنوان کرد:همچنین مجوز استخدام ۸۰نیروی خدماتی و ۶۰نیروی نگهبان برای خدمت در مراکز بهداشتی و درمانی استان اخذ شده و این افراد پس از موفقیت در آزمون های استخدامی جذب می شوند
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز امیدواری کرد که با جذب نیروهای انسانی مذکور شاهد بهبود خدمات رسانی در حوزه بهداشت و سلامت استان باشیم.
وی با اشاره به شبانه روزی شدن برخی مراکز درمانی، افزوده شدن برخی تجهیزات در بیمارستان های استان تاکید کرد: چارلت سازمانی دانشگاه علوم پزشکی در برخی موارد نیازمند بروز رسانی و تزریق نیروهای انسانی جدید است.
در زمان حاضر بیش از هشت نفر نیروی انسانی منخصص، کارگر و خدماتی در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند که از این تعداد ۴۰۰نفر پزشکان متخصص هستند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر