بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۵۶۴
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، از آغاز نهضت مسئله‌شناسی در جامعه کار و تولید برای نخستین بار در سطح کشور خبر داد.
جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، «محمد آذرپناه» در نشست بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی پرند در جمع خبرنگاران گفت: هدف از این نهضت، حضور میدانی مدیران در واحدهای تولیدی و آشنایی با مشکلات آنها به منظور تعبیه مقرراتی تاثیرگذارتر و حل مسائل جاری است.
 
وی با اشاره به اینکه برخی قوانین و مقررات موجود منجر به رفع مشکلات حوزه تولید نمی‌شود، افزود: در این نهضت، مدیران میانی با حضور در واحدهای تولیدی، مشکلات را به طور عینی مشاهده و راهکارهای عملی برای حل آنها ارائه می‌کنند.
 
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران افزایش بهره‌وری و ایجاد ظرفیت لازم برای بیان مسائل و حل آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن را از دیگر اهداف این نهضت برشمرد.
 
آذرپناه تأکید کرد: در بازدید از واحدهای تولیدی، با استفاده از همه ظرفیت‌ها به دنبال اندیشیدن تدابیری به منظور حل مسائل در مسیر ارزش‌های اسلامی و انقلابی، فنی و اجرایی هستیم.
  سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این نهضت، در کنار رصد و تحلیل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی از نزدیک، ارتباط‌گیری کارشناسان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران با کارگران و شناخت مسائل و مشکلات فرهنگی، اقتصادی و ورزشی آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر