بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۵۷۲
۴۳۶ نیروی متخصص حوزه پزشکی، روانپزشکی و خدماتی به کادر حوزه سلامت و درمان کهگیلویه و بویراحمد اضافه می‌شود.
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

به گزارش بازارکار  خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۲۵۶ نفر از نیرو‌های تخصصی برای خدمت در مراکر درمانی استان پس از مراحل اخذ مجوز و آزمون استخدامی در بخش‌های پایانی به کارگیری هستند و به زودی مشغول بکار می‌شوند.
سعید جاودان سیرت افزود: با توجه به وجود برخی آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد مجوز استخدام ۴۰ روانشناس برای شناسایی افراد آسیب پذیر و پیشگیری از وقوع حوادثی از جمله خودکشی و خدمت در مراکز درمانی استان گرفته شد.
جاودان سیرت تاکید کرد: به کارگیری نیرو‌های روانشناس پس از انجام مراحل استخدام و قانونی انجام می‌شود.
وی عنوان کرد:همچنین مجوز استخدام ۸۰ نیروی خدماتی و ۶۰ نیروی نگهبان برای خدمت در مراکز بهداشتی و درمانی استان اخذ شده و این افراد پس از موفقیت در آزمون‌های استخدامی جذب می‌شوند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز امیدواری کرد که با جذب نیرو‌های انسانی جدید شاهد بهبود خدمات رسانی در حوزه بهداشت و سلامت استان باشیم.
وی با اشاره به شبانه روزی شدن برخی مراکز درمانی، افزوده شدن برخی تجهیزات در بیمارستان‌های استان تاکید کرد: بیش از هشت هزار نیروی انسانی متخصص، کارگر و خدماتی در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۴۰۰ نفر پزشکان متخصص هستند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر