بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۵۹۳
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم، از اجرایی شدن ۹۴ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم از زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم تاکنون خبرداد.
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

اکبر ابدالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار بازار کار، با اعلام این خبر افزود: این موضوع نشان دهنده اهتمام دستگاه‌های اجرایی برای رفع مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی استان است.

به گفته وی؛ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان طی ۲ سال گذشته ۶۴ جلسه با ۷۶۲ مصوبه تشکیل داد که ۷۲۴ مورد مصوبه‌های آن اجرایی شده و موارد محدود باقی‌مانده نیز توسط دستگاه‌های مرتبط در دست پیگیری است.

وی برگزاری جلسه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان منظم و مستمر به صورت ستادی و میدانی (حضور در واحدهای تولیدی) را مورد توجه قرار داد و گفت: موضوع افزایش تولید و اشتغال در بخش صنعت قم به طور مستمر در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رصد و برای رفع مسائل و مشکل‌های این بخش تصمیم‌گیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم، ادامه داد: در این جلسات تصمیم‌های لازم برای رفع مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران قمی، گرفته می‌شود.

ابدالی با اشاره به کاهش درخواست‌های ورودی به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در ۲ سال گذشته، گفت: مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در قم قبل از بررسی در ستاد تسهیل توسط کارگروه‌های تخصصی به سرعت رسیدگی و برای رفع آن اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: این روش سرعت و اثر بخشی فعالیت‌های ستاد را بسیار افزایش داده‌است.

 

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر