بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۶۲۷
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه حمایت از طرح‌های اشتغالزایی با اولویت و جدیت بیشتری دنبال شود، گفت: اقدامات لازم برای تسهیل در امر سرمایه گذاری، صدور مجوز‌ها و ارائه تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال بیشتر، توسط مسوولان دستگاه‌های مربوطه در این استان با جدیت انجام شود.
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

به گزارش بازارکار به نقل از خبرنگار ایرنا محمد کرمی شامگاه شنبه در کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان اظهارکرد: سرمایه گذاری در حوزه‌های اقتصاد دریا، صنعت، کشاورزی و معدن در این استان فرصتی بی‌نظیر است که باعث تولید ثروت و رشد درآمد می‌شود.

وی با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات جلسات گذشته کارگروه اشتغال سیستان و بلوچستان افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها دوره‌های آموزش مورد نیاز برای تربیت نیروی متخصص را فراهم کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برخی مواقع در اجرای پروژه‌ها با وجود این همه ظرفیت نیروی انسانی در استان با مساله کمبود نیروی کار مواجه هستیم، در حالیکه بخشی از نیروی انسانی فعال در استان را افراد غیربومی تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: نیروی کار و اشتغال از مباحث مهمی در سیستان و بلوچستان است که در این حوزه باید بر روی آن متمرکز باشیم.

کرمی افزود: با برنامه‌ریزی و تلاش در سال آینده همه دستگاه‌ها از جمله سازمان جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و اتاق بازرگانی باید فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به ایام پایانی سال اظهار کرد: انسان هر نفسی که می‌کشد به مرگ نزدیک‌تر می‌شود و باید نتیجه یک سال عمر خود را محاسبه کند و بنگرد در سمتی که بود برای رفع مشکلات مردم چقدر تلاش کرده است.

استاندار سیستان و بلوچستان به مسوولان استانی گوشزد کرد تا مدتی که صاحب امضا و مسوولیت دارید به جد تلاش کرده و از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کنید.

وی بیان کرد: مسوولان در دوران مدیریت در عرصه کار و فعالیت خویش به خلاقیت و نوآوری، بهره‌وری مناسب از زمان و ارائه راهکار جدید توجه داشته باشند.

کرمی همچنین به مسوولان سیستان و بلوچستان توصیه کرد که سال آینده با تفکر نوین، روش‌های جدید و خلاقیت بیشتر وارد میدان عمل شوند.

وی تاکید کرد: افرادی که می‌خواهند رشد کنند؛ باید دائماً در حال نوآوری و خلاقیت و انجام کار‌ها بر مبنای علم باشند، زیرا علم؛ عامل تولید ثروت است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر