بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۶۶۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در مراسم تجلیل از کارکنان فرزند شهید که به مناسبت ۲۲ اسفند ماه روز شهدا برگزار شد، گفت: شعار شهدا خدمت به مردم و دفاع از آب و خاک کشور بود.
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، «فرزاد پیشکاری» در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ۲۲ اسفند ماه روز شهدا و تشکیل بنیاد شهید توسط حضرت امام خمینی (ره) را به همه ایثارگران انقلاب اسلامی به خصوص خانواده های معظم شهدای والامقام تبریک و تهنیت گفت و اظهار کرد: کردستان در کلام رهبر انقلاب مزین به سرزمین مجاهدت‌های خاموش و فداکاری های بزرگ است و این افتخار تا ابد در تاریخ ایثار و شهادت کردستانی ها ماندگار خواهد شد.

پیشکاری با بیان اینکه استان کردستان به خون ۵۴۰۰شهید والا مقام متبرک است، افزود: استراتژی راهبردی جمهوری اسلامی ایران، امروز فراتر از جغرافیا و مرزهای زمینی است و این مهم مرهون خون پاک شهدا و ایستادگی خانواده های آنان است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان این که شهدای ما قهرمانان ملی ما هستند که برای دفاع از آب و خاک و ناموس کشور جان خود را اهداء کرده‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر مردم بیش از گذشته قدر شهدا و ایثارگران را می دانند و از آنان با احترام نام می برند.

وی افزود: فرزندان شهدا باید در اخلاق و رفتار نیز الگو و اسوه دیگران باشند چرا که شهدا انسان‌های نمونه‌ای بودند که از تمام هستی خویش برای حفظ کشور گذشتند.

پیشکاری با اشاره به اینکه فرزندان شهدا باید با تلاش مضاعف در راستای پیشرفت و بالندگی نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران حرکت کرده و ادامه‌ دهنده راه پدرانشان باشند، تصریح کرد: حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب، اصلی‌ترین وظیفه فرزندان معظم شهدا است.

در پایان این مراسم از فرزندان شاهد اداره کل کار استان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

گفتنی است لوح تقدیر کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز به مناسبت روز شهدا به فرزاد پیشکاری مدیر کل کار کردستان که از فرزندان معزز شهدا است، اهداء شد.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر