بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۴۶۸۴
در بازدید فرمانده انتظامی استان از پارک‌ علم و فناوری البرز اعلام شد؛
سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز از پارک‌ علم و فناوری استان البرز بازدید کرد
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش بازارکار از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز با همراهی مهندس مهدی عباسی از پارک‌ علم و فناوری البرز بازدید کرد.
مهندس مهدی عباسی در این نشست که رییس هیبت مدیره و دیگر اعضای صندوق و پژوهش و فناوری استان نیز حضور داشتند، اظهار کرد: پارک علم و فناوری البرز و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی با در اختیار داشتن سه پژوهشگاه و بیست مرکز تحقیقاتی فعالیت می‌کند، ۱۲۸ شرکت در پارک علم و فناوری البرز مشغول فعالیت هستند که حدود پنجاه شرکت به عنوان شرکت دانش‌بنیان هستند و برآورد ما این است که فروش این شرکت‌ها در سال پیش رو حدود سه همت خواهد بود.
رییس پارک‌ علم و فناوری البرز در ادامه با اشاره به آمار افراد مشغول به کار در پارک ادامه داد: ۱۶۲۳ نفر در پارک مشغول فعالیت هستند و بیش از ۵۲۱ اشتغال در سال گذشته در پارک ایجاد شده است. موجب افتخار ماست که اعلام کنیم که بخش خصوصی نیز در این زمینه همکاری مثبت و مطلوبی با پارک علم و فناوری البرز داشته است.
رییس پارک علم و فناوری البرز با اشاره به همکاری مثبت میان پارک و فرماندهی گفت:خوشبختانه ارتباط ما همواره با فرماندهی استان البرز ارتباط خوبی بوده است و در حال حاضر نیز برخی پروژه‌ها به صورت مشترک در حال اجرا در پارک است، برخی از این پروژه ‌ها که برای مثال با همکاری مرکز ملی علوم و فنون لیزر لیزر ایران انجام می‌شود، اصلا قابل بیان نیست و تنها ارتباط مستقیم با فرماندهی برای پیش‌برد پروژه لازم است‌.
گفتنی در حاشیه نشست از مراکز توسعه و تولید قراردادی بازدید بعمل آمد و مقرر شد گروه های تخصصی جهت همکاری و تعامل های فی مابین از هر دو مجموعه تشکیل شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر